chefs-jpg

'LIEVER EEN BLIJ EI DAN EEN KAPOTTE DOOIER'

Je wilt vast weten wie de gezichten achter SEE Marketing zijn. Dat kunnen we ons voorstellen. Dat voorstellen doen we dus bij deze.

Kijk hier met wie je wil kennismaken. Laat het weten. Vinden we leuk!

We zijn benieuwd wie er op ons pad komt. Je bent van harte welkom. We hebben heerlijk koffie; een gewoon bakkie, een cappuccino, een latte of een flat white. Maken we graag voor je!
HEIJBLOM FOTOGRAFIE-091-HF1_1340-ZW

Pim Feelders

'SEE' EO
HEIJBLOM FOTOGRAFIE-083-HF1_1274-ZW

Esther Abresch

Content Manager
HEIJBLOM FOTOGRAFIE-089-HF1_1299-ZW

Britta Schipper

Content Manager

ONZE GESCHIEDENIS

Ooit is SEE Marketing ontstaan vanuit een passie voor sport. Urban sport om precies te zijn. SEE is een afkorting die staat voor Sports Education & Entertainment. Dat doen we nu niet meer, maar eigenlijk is een groot deel van wat we toen deden nog steeds de basis van ons huidige werk.

Eén van de oprichters van SEE Marketing is Soufiane Touzani, de bekendste straatvoetballer van Nederland. Jaren geleden is Soufiane gevraagd door EA Games om de Motion Captioring te doen voor het nieuw te ontwikkelen spel FIFA Street. Hij kreeg plakkers op zijn lijf en heeft zijn trucs laten zien voor een Green Screen. En mede doordat hij en zijn Rotterdamse maatjes alle drie een eigen karakter in het spel kregen, is er een vraag ontstaan naar optredens, workshops, clinics en events. Zo is de naam en het bedrijf SEE Marketing ontstaan.

Maar hoe bedoel je dan dat het werk wat jullie toen deden de basis was van het huidige SEE Marketing?
Eigenlijk heel simpel. We maakten in die tijd al fan bases voor de artiesten. We creëerden op social media platforms waar fans alles konden zien wat Soufiane en zijn maatjes cool vonden. In het begin via Hyves (en de dansende banaan) en later via Facebook en YouTube. Eigenlijk was Soufiane de eerste influencer, terwijl dat woord nog niet eens bestond.

En nu doen we nog steeds hetzelfde. We bouwen fan bases. Niet voor artiesten, maar voor bedrijven, producten, merken of diensten. En steeds hebben we onze dienstverlening geoptimaliseerd. We zijn een stuk wijzer en slimmer geworden. In de afgelopen jaren een hoop lessen geleerd. Van hoe het moet, maar ook hoe het beter niet kan.